God morgon

Ja, eller nåt sånt. Mina benhinnor började gnälla igen efter dagens jogging så kanske borde jag stå över imorgon..fast jag vill inte. Och nu när jag har min nya mp3-spelare går det så mycket fortare och lättare också. Nåja. Idag blir det nog att åka in till stan och kolla på fina skor som är snällare mot mina fotleder. Jag tror inte det är meningen att man ska jogga i aerobicsskor, hrm. Nu är det snart dags för sista föreläsningen denna vecka, sen har jag inget förrän nästa onsdag. Tråkigt. Ska planera in både det ena och andra, bland annat brödbak står på att-göra-listan. Igår gjorde jag en smarrig middag som innehöll paprika, riven morot, gurka, avokado, ärtskott, blandsallad, färsk chili, dinkelkorn, kräftstjärtar i en blandning av lättyoghurt, limesaft, salt, peppar och ingefära. En bild på det blev det också. Inte alls dumt om jag får säga det själv.


Kommentarer
Postat av: Jonny Söderlund

Ser gott ut =)

2008-09-20 @ 11:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0