Det verkar ljusna

Om än något diffust, så fick jag ett slags besked från csn idag. I brevet framgick att jag behöver betala tillbaka 0 kr på studielånet 2008, baserat på att jag har studiestöd. Ok..jag antar att det betyder att jag numera inte behöver leva på bara gröt hela terminen. Nu kan jag ha mjölk till också. Tack csn. Ni får dagens muffins. Själv har jag sörplat i mig en härlig proteindrink, för efter att ha flyttat hit alla mina saker i tisdags så har jag min älskade mixer igen. Som jag saknat den! Om nån ville veta så hade jag en halv banan, ett litet svenskt äpple, sojamjölk, lättyoghurt, proteinpulver, linfrön, kanel och ingefära i den. Nu ska väl musklerna bli nöjda. För övrigt trodde jag att jag skulle orka ingenting idag då jag har härlig träningsvärk från flyttandet i tisdags, men det kändes snarare som jag hade fjädrar på skivstången så nu funderar jag på om jag inte ska utmana lite och öka till tre pass bodypump i veckan...vågar jag?

Kvällen avslutas med en sista genomgång av instuderingsfrågorna till tentan imorgon. Det känns faktiskt som att det kommer gå bra. Minns inte när jag hade den känslan senast. Men den är väldigt välkommen.

Kommentarer
Postat av: EmmaSundqvist

Mixa blåbär, banan å vanlijyoghurt. Jag har blivit beroende av det. Supergott!

2008-09-11 @ 23:30:40
Postat av: E-S

Det låter som en klockren blandning, tack för tipset!

2008-09-12 @ 07:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0