Denna väntan..

Börjar bli ganska less på att aldrig få nåt besked från csn. Varför tar det så lång tid? Har de glömt bort mig? Pengar måste man ju ha och det börjar bli lite kritiskt på den fronten tyvärr. Kändes därför extra härligt att betala 400 för ett släp igår så jag kunde flytta alla mina saker till nya kollektivet. Men nu är det gjort iallafall.. det roliga pysslandet med att packa upp eländet är dock kvar. Det blir helgens givna aktivitet. För övrigt jätteskönt att nollningen är över, även om den var väldigt rolig. Har blivit för gammal för att hålla igång på det där viset. Ganska skönt det också. Numera ligger jag hellre i soffan och myser med en bra bok eller går på en skön promenad. Vuxen, vettig eller tråkmåns? De tre orden kanske hör ihop.

Tenta på fredag iallafall, känns verkligen som man blev rejält insparkad i den här terminen. För min del är det nog bara positivt, jag har en tendens att bli slö om det händer för lite omkring mig. Funderar på extrajobb i år också. Någon som vet om något i Umeå?



Utsikten från mitt fönster, via en vinflaska..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0