Dagens känga går till...

..mig själv! Större idiot får man leta efter. Jag får dessutom dra tillbaka mina tidigare utgivna kängor till svensk adressändring och www.pixmania.com för att, just det, det hela var faktiskt bara mitt fel. Det felet var så klantigt att jag nästan inte vill berätta om det..meen, nu är det ju så att jag ägnar större delen av inläggen i denna blogg till att förakta mig själv så varför inte egentligen. Jo, jag hade glömt att sätta mitt namn på dörren. Brevbäraren kunde inte gärna gissa sig till vilken dörr det handlade om. Jag som hade en hel hög med anklagelser att drälla över den stackare som fick ta mitt samtal på adressändring, men punkt två som han frågade mig om var just namnet på dörren.. fick antagligen utmärkelsen dagens idiot där idag. Vaför finns inte en sån i tidningen förresten? Inte för att jag hade velat hamna där men. Kanske också är svaret på den frågan.

Så nu mina kära vänner...detta innebär att jag nu fått min post och därmed även två, nej inte bara en, utan två postavier till min kamera, en var påminnelse.. nu är den iallafall äntligen här och jag har pillat lite med den under eftermiddagen. Här nedan en bild på vad jag ska göra alldeles strax, nämligen plugga sensorik och dricka en kopp gott thé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0