Vilken kväll

Det började väldigt bra med god middag och dryck tillsammans med min gode vän F och några av hans vänner. Jesus dök upp en sväng också, han hälsade så gott. Sen fick vi bli lite blöta av det härliga regnet på väg till puben. Foxy lady såg plötsligt ut som en dränkt räv istället. Efter en öl insåg jag att jag var för trött för att hänga med i någon slags fyllekonversation så jag begav mig hemåt, på cykel. Jag svor mer än 5 gånger och inte pga regnet, utan pga blåsten som vägrade vara på min sida, den skulle bestämt inåt stan. Väl tillbaks på ålidhem så plaskade jag in genom dörren och inte särskilt munter. Som tur var hade jag fått meddelanden på nätet från två ytterst trevliga personer som genast fick mitt förgiftade humör att stabiliseras och till och med bli riktigt behagligt. Kära gamla internet, du sviker aldrig. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0