Stormvarning

Hah! SMHI varnar för storm i stort sett i hela landet. En snabb blick utanför fönstret och jag kan konstatera att Umeå är ett av de ställen som hamnar utan för i-stort-sett-ytan. Kan inte annat än känna äkta och sann skadeglädje. I övrigt är jag ganska trött idag då jag envisades med att nattuggla ända till kl ett igår natt. Har ni hört nåt så galet? Att jag drack x antal glas italienskt, billigt, men väldigt gott rödvin har inte alls haft nån inverkan på tröttheten. Det bästa av allt när jag klev, eller snarare knagglade mig ur sängen med ett ansikte förvridet i smärta var, och som ni nu kanske förstår, att jag hade ont precis överallt. Bodycombat tränade jag igår och nu fick jag bekräftat att jag verkligen tog i. Positiv smärta, det existerar faktiskt.

Om ett tag ska jag lätt ut på en längre solskenspromenad. Skulle ju egentligen på spinning, men de håller på att ubilda sig så det var inställt. Nu får jag nöja mig med frisk luft och solsken i ansiktet istället. Hmm. Ser annars fram emot kvällens middag på stan, det blir en skön omväxling mot utelivet på campus som jag sett alldeles, alldeles för mycket av det senaste 1 ½ året. Allra roligast blir det förstås att återse F, han är en sån människa som man inte kan annat än tycka om. Han är en sån som får alla att må bra och känna sig välkomna, vilket sällskap det än handlar om. Det blir skoj hur som helst. Glöm för guds skull inte att ställa om klockan inatt förresten. Jag brukar fuska och ställa om den ganska tidigt, jag har tröttnat på att missa alla bra repriser på tv dagen efter pga min glömska. Usch vad jag är trött.


In your face södra Sverige! (ber om ursäkt till alla vänner som bor där)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0