Misses lista

Jag har sett den några gånger, men ikväll hade de en klockren lista. Fem tecken på att du är kär, där ett av de var när den kära tjejen i fråga är på en bar och gullegull-sms:ar med sin nya kärlek. Björn Gustavsson kommer fram och frågar om han får bjuda på en drink varvid tjejen svarar: men jag har ju redan, är du blind eller?! Sen säger "berättarrösten": ett säkert tecken på att du är kär är när du dissar Björn Gustavsson. Hehe! Det skulle definitivt vara ett säkert tecken på att jag är kär för innan jag skulle dissa Björn Gustavsson. Han och jag är ju meant to be, det vet alla. Ja, förutom Björn förstås. Om han nu inte läser min blogg. Så han vet alltså inte.

Just nu är jag faktiskt på bra humör. Backa tillbaks två timmar och jag hade kunnat skälla ut.. ja, Björn till och med. Då förstår ni hur allvarligt det var. Det hade väl gått för många timmar mellan måltiderna, plus att jag varit igång en del idag. Valde att köra core direkt efter funkpasset, det gjorde sitt. Stackars A fick ett argt avhugg från mig och jag ska be om ursäkt för framtida husfrids skull. Jag är inte mig själv när jag är på mitt värsta blodsockerfalls-humör, och jag kan tyvärr inte styra mina reaktioner på ett bra sätt. Farlig blir jag. Nu har jag dock fått i mig lite energi och dessutom sett både Bonde söker fru och Greys anatomy så humöret är rätt stabilt. Det är tyvärr inte mina ben.. jag har visst tränat för många pass med inriktning på benträning för nu värker de konstant. Bodypump kan bli svårt imorgon..



Yummie! (Bild från Expressen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0