Ångest

Det verkar vara en vanligt förekommande sinnesstämning för min del, när jag inte är bitter förstås. Vilket fantastiskt liv jag lever. Idag har jag en enda uppgift att utföra. Skriva klart ett pm som ska lämnas in imorgon. Och med att skriva klart menar jag egentligen skriva hela arbetet. Jag har inte ens skrivit klart inledningen. Jag vet inte riktigt hur jag tänkte när jag lämnade allt till sista dagen. Jag har inte ens någon att skylla på.

Hur mår jag idag då? Jag vet inte. Känns som det brukar på en tråkig måndag. Varken eller. Jag har dock börjat med en sak på morgonen som jag verkligen älskar och som är helt värt så länge man har lite tid över (som jag egentligen inte hade idag). Efter klockan ringt tar jag fram min mp3-spelare, kurar ihop mig under det varma täcket och lyssnar på de mysigaste låtarna jag vet.. till vänster om mig lyser den juliga ljusslingan och ja.. det ger iallafall mig en lite bättre start på dagen. Det får bli dagens tips. Jag har förresten lite musiktorka just nu, så om någon snubblat över nåt bra så får ni gärna dela med er.


Min ljuskälla om mornarna

Kommentarer
Postat av: empa

musik tips är så klart Mates of mine som släpper sin skiva officielt den 5 nov o man får komma på deras realise fest nere på hamn magasinet. skivan går o köpa redan nu i Umeå. kram

2008-10-27 @ 20:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0