Vad händer?

Vart tog min braiga dygnsrytm vägen? Jag lägger mig senare och senare och naturligtvis kliver jag då också upp senare. Eller ja, nu i helgen har jag gjort det. På vardagarna kliver jag upp lika tidigt som vanligt men lägger mig lika sent, vilket resulterar i trött och grinig E-S. Jag skyller allt på boken jag läser just nu, den är omöjlig att bara läsa ett kapitel av, det blir minst 4-5. Tärningsspelaren heter den och är den sjukaste bok jag läst men också en av de mest intressanta. Konstigt nog hör de två sakerna ofta ihop.

I övrigt har jag bara drömt jobbiga saker inatt, helt förklarligt också eftersom jag tänkte på de här jobbiga sakerna innan jag somnade. Ibland önskar jag verkligen att vissa minnen gick att radera helt. Det är en av de saker jag älskar med filmen Eternal sunshine of the spotless mind.

Frukost har jag ätit och till den njöt jag dels av den lysande vita utsikten från fönstret och dagens DN. Idag var det inga klockrena notiser, men en tycker jag iallafall är värd att dela med mig av. Borat har gjort sina avtryck i världen. Förresten, jag bjuder på en till notis också. Fram med manliga lucior!


Förutom yoghurt med minifras och lite fryst frukt & bär så åt jag en likadan smörgås som igår och den var nog till och med ännu godare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0