Utmattad

Kanske borde jag ha en vilodag från träningen imorgon egentligen, men bodypumpen är jag stenhård med vilka dagar jag tränar det på.. kanske inte borde vara det, men ja. Känner mig sliten i benen och jag har insett att jag tränar för många pass med inriktning på ben. Någon som kanske har ett förslag på träning som inte belastar benen så mycket? Jag kan verkligen inte komma på något som jag tycker är kul. Och jag vägrar simma..äckligt klor..brrr. Sen att jag är kass på att simma och sjunker som en sten efter 50 meter kan ha lite med saken att göra. Flytvästar är en bra uppfinning. Anyway... har bara tagit det lugnt framför tvn ikväll och tittat på bonde söker fru bland annat. Peter och hans grabbar är ju skitkul att följa, och snyggast att titta på för den delen ;)

Till tv-tittandet och som återhämtning efter träningen så drack jag bland annat en underbar smoothie. Jag gjorde den på banan, hallon, sojamjölk, en dadel för sötma och jordgubbsproteinpulver. Kick ass vad gott det var! Bilden nedan gör den inte rättvisa, den såg mycket godare ut i verkligheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0