Dagen D



Ja så var det dags då. Jag har faktiskt varit så pass nördig att jag skickade ett sms till DN för att hålla mig ständigt uppdaterad om vad som händer. Det idiotiska med det är ju att antingen ligger jag och sover och har inte möjlighet att läsa alla sms, eller så valvakar jag och följer ändå allt på tv. Nåja, det går ju att avstyra det hela om jag nu vill. Men ärligt talat skulle det kännas lite tråkigt att inte sitta uppe och följa det hela. Speciellt som jag inte har några föreläsningar imorgon. Och vem behöver en fungerande dygnsrytm? Visste ni förresten att min bror befinner sig i Chicago just nu. Han och hans fru måste ju fått uppleva en hel del av alla valkampanjer, plus att om de befinner sig i Chicago just idag så kanske de till och med får se USA:s framtida president. Grymt.

Trots valet så fortsätter mitt liv precis som vanligt. Eller nästan. Jag vaknade tre gånger under morgonen för att vid 20 över 6 till slut ge upp. Passade på att hämta dagens DN och läste igenom allt om valet, samtidigt som jag såklart lyssnade på fantastiskt bra musik. Frukost har jag också hunnit äta och just nu tittar jag på the voice på femman. De pratar om Lars i Idol. Ja, han skämmer ut sig, ja han förstör för sig själv. Idol ÄR kommersiellt just för att det gillas av allmänheten. Hans beteende förstör inte bara för honom själv utan för de som faktiskt vill vara med. Precis som Laila sa, han beter sig väldigt egoistiskt. Missförstå mig inte, jag tycker Lars är fantastiskt bra. Men han är inte bra som han håller på nu i Idol. Vi förstår att du inte trivs. Hoppa av och gör det som faktiskt ÄR du.. om det inte redan är försent.


Dagens frukost: Yoghurt med hallon, plommon och müsli, plus en fröig-halva med leverpastej och gurka.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0