Ugh

Jag vill inte ut i kylan. Jag känner ett starkt motstånd till det. Men jag antar att jag inte har något val.. livet som student är hårt. Jag kan för övrigt tala om att jag gav upp det där med att sluta med kaffe. I lördags eftermiddag har jag sån fruktansvärd huvudvärk att jag inte kunde tänka på annat och nej, det var inte värt det. Tio minuter efter första koppen var huvudvärken ett minne blott. Struntsamma. Jag dör inte av det.

Förresten.. lägga en av mina sista hundringar på mat eller på 6 poletter till solariet? Se ut som ett lik eller bli ett lik? Klurigt. Det där med att prioritera rätt saker har aldrig varit min starka sida.


Yoghurt, plommon, banan, minifras, katrinplommon med mitt nybakta bröd, keso och avokado.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0