Segt

Jag är inget fan av söndagar. Inte ens den här gången när jag för en gångs skull inte är bakis. Igår såg jag på X-men 3 som jag av nån outgrundlig anledning har i min dvd-samling. Inte för att jag tycker den är dålig, men den känns lite som en outsider... fast å andra sidan gör väl Bloodsport det också. Och våga inte säga att den är dålig. Van Damme in the prime of his life.

Annars funderar jag lite över hur en person som betett sig som en idiot och fått lida helvetets alla kval för det, sen kan gå och bete sig som en idiot igen, men nu så medvetet som det kan bli. Jag skulle inte bry mig om det inte vore för att en vän till mig far illa av den här personens handlingar. Dagens känga går till den idioten. Eller alla idioter när jag ändå är igång. Men extra mycket till just den idioten.

Tur jag ska på bodycombat snart så jag kan få ut alla dessa agressioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0