Pyssel

Scrapbooking-albumet är återfunnet och det har inte klippts men klistrats en del redan. Det blev en sida med vänner och en sida med matbilder faktiskt. Lägger upp några bilder, även på det jag hade innan.

Kom förresten på att jag glömt berätta om stekarna! Jag och B var som sagt ut i lördags och till en början var det ganska lite folk där och vi hade gott om plats på dansgolvet. Så kommer det två killar och ställer sig och dansar med oss, uppenbart ute efter nånting annat än bara danssällskap. Båda hade blåa skjortor och såg lite väl uppklädda ut för en kväll på krogen. Helt plötsligt drar de upp sina solglasögon, tar på sig dem samtidigt och försöker se coola ut. Det gjorde verkligen min kväll, så mycket har jag inte skrattat på länge! Jag som trodde det bara var ett skämt, att de här människorna inte existerar på riktigt. B inte riktigt frågade utan snarare konstaterade när hon sa till dem: "ni är inte härifrån va?" Mycket riktigt. Stockholm var ungefär lika självklart. Efter att de blivit dissade av oss gick de vidare till tjejerna som dansade bredvid. Väldigt classy. Men en av dem lyckades faktiskt hitta ett ragg. Finns det en charm med stekare som jag ännu inte upptäckt kanske? Inte troligt. Jag är hemskt ledsen, men en bild på dem fick jag aldrig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0