Promenad i solen

Man får ju ta de stackars tillfällen man får att få lite sol i ansiktet. Promenerade bort till Maxi och egentligen behövde jag bara tuggummi, men kom hem med bra mycket mer än så. Ovanligt. Förvisso hade jag ju tänkt baka julgodis i helgen och jag hade helt glömt bort att köpa ingredienserna senast jag var, så nu fick jag passa på. Köpte också alkoholen inför nyårsafton. Ja, jag är tidigt ute, men det finns inget systembolag ute i bushen där jag kommer vara dagarna innan och just innan jul kommer jag ju vara pank i vanlig ordning. Skönt att ha det gjort nu iallafall. Passade också på att gå in på h&m och införskaffa lite spa-grejer för jag tror det blir en ta-hand-om-mig-själv-kväll ikväll. Det var ett tag sen sist och det behövs. Kvällens uppdrag alltså, pimp myself.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0