Lite lite bättre

Men inte helt bra. Den här natten har varit en av de mest plågsamma på länge. Jag vaknade första gången vid halv två och sen har det bara fortsatt hela natten. Femte gången gav jag upp och då var kl fem. Vet inte varför jag sov så oroligt inatt. Kan vara att det är så kallt härinne. Fick sova med mjukisbyxor på andra halvan av natten. Klockan är nu 8 minuter i 7 och jag har redan ätit frukost. Jag höll mig ändå i 1 ½ timme och det är extremt med tanke på att jag alltid är vrålhungrig när jag kliver upp.

Just nu väntar jag egentligen bara på att tiden ska gå så jag kan gå och köpa nikotintuggummin. Argh, jag blir tokig snart.


Dagens frukost: A-fil, hackat äpple, müsli + en skiva hembakt solrosbröd med leverpastej och tomat.

Lite otippat kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0