Inte idag heller

Ny lärare och lite nya fakta. Det hjälpte inte. Och att läraren drog ut på lektionstiden gjorde inte saken bättre. Mitt blodsocker bryr sig inte om ifall jag har en utdragen lektion eller inte, det sjunker ner till djupaste botten ändå. Sista halvtimmen satt jag mest och stirrade framför mig och funderade över varför det inte går att sudda bort texten på whiteboarden helt. Resterande tid när jag fortfarande hade engergi till att tänka så använde jag den till att dagdrömma om en mörk och blåögd främling istället..hrm. Kan det vara så att det här ämnet verkligen är så ointressant eller längtar jag så mycket efter den där special someone? Lite av varje, om jag får spekulera.

Bra träningspass idag, tog i mer den här gången och blev lika lycklig som vanligt över att jag faktiskt svettades. Middag blev ungefär samma som igår, men med kesella och pesto i istället för keso och ajvar relish och med proteinspagetti istället för matkorn. Gott och mättande det också. Men ingen bild, jag vill bespara er chocken av att se den geggiga högen som blev resultatet av mitt ihopsläng. Imorgon kanske jag orkar laga något som ser bra ut på bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0