Dagens middag, 13/11 -08

Nu är det tömma frys och kyl som gäller verkar det som. Jag är duktig på att köpa nytt, nytt, nytt och så blir det lite kvar av varje som ligger i all oändlighet. Nu när jag inte är rik som ett troll längre så måste jag faktiskt använda det jag har. Och kycklingfilé är verkligen inte fy skam. Hade däremot inte så mycket roligt att slänga i tillsammans med kycklingen, men som sagt.. nu tar jag det jag har. Så kycklingfilé, purjolök, broccoli, sparris, chili, ingefära, örtsalt, peppar, sweet chili coconut och soja tillsammans med proteinspagetti.. och så toppade jag det hela med lite riven picorino. Voilà! Det tog kanske 15 minuter att göra också vilket är bra om man har bråttom. Även om jag inte hade det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0