Dagen efter

Aj. Huvudvärk. Självförvållat.... får jag vara ynklig ändå? Jag som tyckte jag tog det så lugnt igår. Kanske var den där eländes snapsen de tvunget skulle ha med på sittningen. Alla vet att jag och sprit inte är vänner och kommer aldrig att bli. Hur som helst var sittningen en trevlig tillställning med många finska inslag och en väldans massa skrålande och skålande. På eftersläppet kom några klasskompisar som jag hängde med och skuttade omkring med till det braiga bandet som spelade den senare delen av kvällen.

Pratade också en hel del med en av killarna i bandet som är lite av en kändis sen tidigare i min vänskapskrets, helt och hållet mitt fel faktiskt. En legendarisk musikvideo är grunden till det hela, mer behöver jag inte säga. Hur det än var med den saken så hade vi (läs:jag) intressanta diskussioner om mp3-spelare och.. eh..ja säkert nåt annat roligt också. Jobbigt bara att han var spiknykter och jag var...ja, jag har ju sagt att jag har huvudvärk idag. Brukar inte bli dålig dagen efter. Anyway. Bra kväll. Bjuder på lite bilder och faktiskt fick jag ingen riktigt bra på hur jag såg ut för kvällen, men ett litet smakprov följer ändå med.



Bild 1: Bordsdekorationer (varför måste jag alltid ta bilder på dem??)
Bild 2: Ja, bättre än så här blev det inte. Jag blir bara inte bra på bild.
Bild 3: Bandet som ägde igår, riktigt bra! Kommer dock inte ihåg vad de heter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0