Är det inte fantastiskt?

Jag kan inte undgå att förundras över Blondinbella. Det är ju helt ofattbart och imponerande att hon har blivit så stor bara genom en blogg, som egentligen inte innehåller något direkt annorlunda mot andra liknande bloggar. Fast jag måste erkänna att av det lilla jag läst så verkar hon ha en del kloka tankar, kanske för att hon i dessa fall tycker likadant som jag. Alla vet ju att jag är superklok. Iallafall så kunde jag inte annat än le när jag läste att hon, efter att ha bloggat om att taxi stockholm gett henne dålig service, fick en ursäkt från företaget och ett erbjudande om presentkort så hon kan åka lite gratis för att gottgöra det som hänt. Helt fantastiskt. Och lite avundsjuk blir man kanske. Men inte på ett dåligt sätt faktiskt, jag är helt ärligt väldigt glad när någon lyckas här i livet, om de förtjänar det alltså. Jag önskar jag kunde ta för mig på samma sätt. You go Blondinbella. 

Ikväll ska jag försöka mysa efter bästa förmåga. Det blir förhoppningsvis att sola solarium och sen sitta lite med mitt broderi. Det är verkligen terapi om något, ni borde prova. Och det är inte töntigt.


Det här broderar jag på just nu..fast det är mycket kvar.

Kommentarer
Postat av: Teo

Vilka av hennes åsikter gillar du? Att det okej bära päls? Att feta och fattiga är mindre värda? Är materialism är något att eftersträva?

2008-11-04 @ 21:32:38
Postat av: E-S

Jag misstänkte att jag skulle få någon form av reaktion på det här inlägget och tänkte lägga till i efterhand att jag definitivt inte läser allt som hon skriver i sin blogg, men just det om pälsar har jag läst och det fnös jag också åt. Jag tycker absolut inte allt hon säger är klokt, precis som allt jag säger inte är klokt.. i vissa avseenden tycker vi dock lika och jag tänker inte peka ut de sakerna specifikt, men de saker det handlar om är definitivt inte hennes åsikter om päls, och vad gäller hennes politiska åsikter så vet jag ingenting om dem.. Jag vet dock att hon är höger och då jag vänster så jag misstänker jag att våra åsikter är väldigt olika.

2008-11-05 @ 10:25:22
Postat av: Teo

okej!

2008-11-05 @ 12:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0