25:e - lyckan

Får se hur länge den håller i sig. Men idag for jag till Ersboda och storhandlade på Coop. Tog precis hur mycket tid jag ville till att kolla på alla varor, som ju är det bästa jag vet. Kan strosa omkring i timtal ibland. Idag tog det faktiskt bara 1 ½ timme att handla. Och jag använde en stor vagn! Det var grymt kul och jag gick omkring med ett fånigt flin på läpparna, som en liten barnunge som ska få handla sitt godis på lördagen. Det här är bättre än det. Att få plocka på sig en massa god mat, finns det nåt bättre? Inte lika roligt att se summan i kassan sen, men det är ju för min hälsa och mitt välmående. Så det så.

Det blev bland annat avokado, kycklingfärs, kalkonbröstfilé, kräftstjärtar, proteinpasta, inlagd paprika, dadlar, nötter, zoegas julkaffe, viltskav.. ja en hel massa. Kyl och frys är fyllda och jag är så nöjd som jag kan bli. Idag blir det en fantastisk middag med kräftstjärtar och avokado, mums! Men först - spinning.


Sesamknäcke, zoegas julblandning (den bästa!), kokosmjölk, dadlar, hasselnötter, mandlar och inlagd paprika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0