Mysdag

Verkligen härlig dag, åtminstone eftermiddag/kväll. Vi skulle ju ses i gruppen som ska skriva pm, kolla lite på vad vi skulle göra och så. Vi skulle dessutom äta middag tillsammans. Det blev caesarsallad, men med lax istället för kyckling. Dressingen gjorde vi själva, plocksallad, avocado, rödlök, stekta champinjoner och tomat. Så sjukt gott! Och så efterrätten... jordgubbar med vaniljglass och lite grädde. Enklare kan det inte bli och inte godare heller. Så ja, det blev mest äta gott och prata om en massa andra saker än arbetet, men jag klagar inte direkt.

image221
Det har blivit en hel del promenerande idag också, men det är bara bra med lite extra motion. Gick en sväng till Maxi och så till kompisen vi var hos och åt middag. Sista timmen innan jag gick hem spenderade jag hos en annan kompis och ja.. jag får väl erkänna då.. jag spelade xbox. Puh, nu va det sagt. Det är till och med riktigt roligt emellanåt. Men jag fick tokspö..kanske inte oväntat å andra sidan. Nu är jag hemma till slut iallafall och klockan är sent och jag kommer vara riktigt trött imorgon. Men det får det vara värt. Och en god frukost väntar.. ska se om jag orkar dokumentera imorgon. God natt!

Kommentarer
Postat av: Emma

skönt med promenad i detta väder. =)

ha en mysig kväll. kram emma

2008-05-07 @ 22:29:44
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0