Underbar dag

Solen fullkomligen dränker en i solsken idag, underbart! Jag blir på så mycket bättre humör av lite sol. När jag kom hem efter träningen fixade jag iordning lunchen och satt sen på balkongen och fick njuta av den och solen på samma gång. Den bästa lunch jag haft på länge.

Blev som sagt inget fika på stan, men det blir istället en promenad imorron. Hoppas på lika fint väder då. Brödbaket blev det inget av, för jag insåg att jag saknade en av de viktigaste ingredienserna och mina pengar är som sagt ett minne blott. Så inget brödbakande. Det känns mest trist för att jag nu inte vet vad jag ska sysselsätta mig med. Det är kanonväder ute, men jag är rätt trött i benen så en långpromenad känns ganska omotiverad just nu. Kanske tar och läser en bok på balkongen, det vore nog inte så dumt. För mycket sol kan det knappast bli, med tanke på hur många soltimmar jag missat denna vinter. Nej vaddå, jag är inte bitter för att jag bor i ett kallt och eländigt land. På allvar så är jag inte det en sån här dag iallafall. Konstigt va? :P

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0