Stressad

Hann inte anteckna färdigt till frågorna vi ska diskutera på litteraturseminariet så jag lär ju sitta där handfallen som vanligt. Trodde de skulle vara relativt enkla, men när jag väl satte mig med dem så visade det sig att man var tvungen tänka efter och reflektera. Det är mycket mycket fula ord. Nog för att det kan vara intressant att göra det emellanåt, men nu ville jag bara ha frågor som det fanns självklara svar på. Suck. Får väl sitta med detta på lunchen då..

image131image132image133

I övrigt känns det faktiskt ganska bra idag. Lite ont i ryggen sen igår, men inte alls lika farligt som förra gången. Har ätit en fantastisk frukost som vanligt, denna gång med en skiva av min hembakta plommonlimpa, med ett skivat ägg. Yoghurt med müsli, hackat äpple och hallon. Ojoj. Jag kan sitta hur länge som helst med frukosten, och det gör jag nästan också. En halvtimme idag iallafall. Nepp, dags att duscha och fixa allt innan jag ska iväg. Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0