Söndagsfrukost

Åt en härlig frukost idag med, med både god blandgrynsgröt med hackad dadel i, sojamjölk, hackad sharonfrukt och en skiva plommonlimpa med lätt kesella och ett lagomt kokt ägg (när äggulan varken är lös- eller hårdkokt utan lite smetig.. :-) ). Smaskens till sista smulan! Så ska en söndagsfrukost vara. Fast jag måste erkänna att jag saknar keso, mitt favoritpålägg of all times. Sån lyx har jag dock inte råd med, fattig student som jag är. Efter frukosten har jag suttit på balkongen och njutit av solskenet än en gång, säkert i närmare en timme. Lär ha skapligt många fräknar nu.

Klockan är nu snart halv elva och jag funderar så smått på att duscha och få på sig något roligare än pyjamaströja, mjukisbyxor och fleecekofta. För övrigt var det ok att Charlotte vann igår, jag var inte så peppad på nån låt eller artist egentligen och hon har ändå en låt som kommer fungera hyffsat i Eurovision. Vad gäller Björn Gustavsson så var han inte riktigt lika het som vanligt. Jag tror att pressen utifrån har gett honom lite prestationsångest, men det kan jag förstå isåfall. Att bli Sveriges nya älskling på nolltid måste vara smått omskakande.

Nej, nu ska jag minsann duscha och sen blir det promenad i solskenet med förhoppningsvis trevligt sällskap.. håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Det där med sojamjölken gillade jag..och gröten..
ägget och det där andra kan du hoppa över :)

skämt och sido..hur kommer det sig att du dricker sojamjölk?

Hoppas du får en bra söndag!

2008-03-16 @ 10:40:07
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Anna

hej på dig !

är du inte medlem i gratisbio ännu ? isåfall tycker
jag att du ska bli det nu. gratisbio är en sajt som
många andra kan tyckas. de säger man får gratisbio
biljetter och gratis present kort på affärer så som
kicks hm vero moda åhlens stadium och en massa mer.
visst tänkte jag och blev medlem. men vet ni vad ?
nu sitter jag med present kort för 700 kronor. det enda man behöver göra är att samla poäng genom att bli medlem på olika sidor, att värva en massa vänner och liknande. hur bra är inte de ? detta är helt gratis och man får såna
otroliga erbjudanden hela tiden. på hemsidan finns
en massa recensioner så där kan du läsa om hur bra
det är. även kort på en massa personer med sina checkar. så bli medlem du med :) det skadar aldrig
och ge något en chans har jag nu förstått :)

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=27211

Om du använder länken ovan får du 75 poäng i välkomstpremie =). Ha de gott!

2008-03-16 @ 10:42:23
Postat av: Jonna

Godmorgon!

2008-03-16 @ 10:47:51
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: E-S

Ja, smaken är ju som baken förstås :)
Anledningen till att jag dricker sojamjölk grundar sig i en ätstörning jag hade tidigare. Jag var livrädd för mättat fett t.ex. och bytte ut vanlig mjölk mot sojamjölk.. idag är jag inte så petig, men tycker att sojamjölken är hundra gånger godare med sin lite nötiga smak, och speciellt till gröt! Varför undrar du? :)

Hoppas du får en bra söndag du med!

2008-03-16 @ 13:16:32
URL: http://thecrazybeautiful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0