På gång

Ojoj vilken dag! Men jag älskar ju lördagar just för att jag får så mycket gjort då. Så hittills, morronpromenad som vanligt, rejäl frukost för att få energi till både omtenta och spinningpasset efter det. Var en annan instruktör idag då min favorit var i fjällen, så jag befarade det värsta, men faktiskt så var hon riktigt bra. Tjejerna brukar vara så mesiga..
Svettig och nöjd gick jag hem och åt räkomelett till lunch medan jag skrattade åt skandinaviska so you think you can dance. Fattar inte vilka människor det finns, helt otroligt. Långt ifrån alla kan dansa iallafall. Förresten, en reklamsnutt som jag inte kan få ur skallen, inte bara för att den är väldigt bra utan för att de visar den minst en gång per reklamtillfälle, är Lindex nya reklam. Klockren verkligen, jag älskar den. Framför allt älskar jag musiken och det vore ju helt fenomenalt om någon snappat upp vad det är för låt, för E-S vill ha!

Ja just nu så väntar jag på att degen till brytbrödet jag ska baka ska jäsa färdigt. Älskar verkligen det brödet, det blir så otroligt gott. Det är lite bökigt och kladdigt att baka men det är så värt det. Tänkte för övrigt börja lägga upp egenkomponerade recept här, försöka göra det lite tjusigt också. Hur låter det? Lite enklare för den som eventuellt vill laga maträtten. Tror också på att kanske försöka lägga upp lite kategorier här, så slipper jag dels länka till alla recept hela tiden, dels slipper ni leta reda på gamla inlägg jag snackar om som jag glömmer att länka till... aaanyway, nu ska jag se om degen blir någe större. Sjukt roligt att Tina vann let's dance förresten, det var hon värd. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Vem är jag??

Ett litet hemligt tips från en annan.

Låten i Lindexreklamen är: Aemono - My favourite.

Gillar din blogg. Och du, alla kan inte gilla Nilecity. Man måste tillhöra rätt generation. Typ 83 och äldre.

Ha d!

2008-04-03 @ 16:13:20
Postat av: E-S

Undrar också vem du är :)
Tack för tipset, helt underbart! Här ska laddas ner.

Tack, vad roligt att du gillar den..! Ibland känns det som att verkligen bara skriver strunt, vilket det väl är ibland också :P Nej det är klart. Alla kan inte ha bra smak heller ;)

2008-04-03 @ 18:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0