Onsdag

image125


Ny dag. Har precis avslutat min frukost som idag bestod av lättyoghurt, hackat äpple, 1 hackad dadel och ekologisk müsli. Till det blev det ett ägg, multivitamin-brustablett och kaffe förstås. Alltid lika gott. Förresten så vaknar jag i princip alltid på samma sätt numera. Har ni nånsin haft en könsmogen katthane hemma? Har ni det så vet ni vilken plåga det är. Har ni inte det, se till att kastrera kissen i tid om ni skaffar en. När han sätter igång med sitt kåtjamande så får jag stor lust att kasta ut honom. Fast det är väl just det han vill så han kan sticka iväg och jaga kattbrudar. Men han kommer iallafall varje morron väcker mig med sitt.. ja, jag vet inte om jag kan kalla det jamande, men det låter inte ett dugg trevligt iallafall. Jag ska kastrera honom men eftersom det, vad jag vet, inte är gratis så måste jag vänta till slutet på månaden. Snälla, börja inte markera revir innandess.
 
Idag är det dags att börja på nästa grupparbete. Det känns som att det inte finns vare sig en början eller ett slut på det här. Lämna in case A igår, börja på case B idag. Det ska in på tisdag och då har vi tur och behöver inte slappna av då heller, eftersom hemtentamens-arbetet tar vid. Jag tycker förvisso om att ha många saker att göra, men det är av det mer fysiska slaget. Varför tror ni jag läser till kock? Älskar när det går undan och händer saker. Men att sitta över en bok och läsa och analysera, det är verkligen inte jag. Men jag måste ändå klara kursen...så det får så lov att gå. Nu är det dags för dusch och sen blir det iväg till campus. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0