Motivation


Det behöver jag verkligen nu. Den här hemtentan måste jag fixa, det finns inga om eller men. Bara att kämpa på alltså. Alla förslag till vad som kan tänkas motivera mig är välkomna. Frukosten är avklarad iallafall, ska nu sätta igång med plugget.. sen långpromenad innan lunch. Går ogärna ut nyvaken med dregel på hakan och går morgonpromenad mitt i civilisationen. Tacka vet jag Umeå och diskreta gångvägar. Här får jag känslan av att vara iakttagen från alla håll och kanter. Kanske inte bara en känsla..? Eeh, hur som helst så väljer jag att gå senare. De som kan sina saker säger ju att det inte är en sån extrem skillnad ändå, huvudsaken är att man rör på sig.
image148
Det fick jag för övrigt göra lite mer än planerat igår. Gick först på långpromenaden innan lunch. Hade min mp3-spelare i fickan och pga dåliga hörlurar fick jag stänga av den till slut. När jag kom hem igen efter en timme så var den inte i fickan längre. Slängde i mig lunch och gick sen samma promenadslinga igen, utan resultat. Så min fina mp3-spelare är borta och nu antagligen uppsnappad av nån typ. Den har varit min trogna följeslagare sen länge och något jag inte klarar mig utan på mina promenader. Vet inte hur jag ska göra nu. Men ska till polisstationen idag ändå, kanske fortfarande finns ärliga människor..? Nåja. Dags att plugga. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mr FekenA

jasså du finns här också. vad trevligt

2008-03-25 @ 09:40:30
Postat av: E-S

Jo.. men vem är du då? :)

2008-03-25 @ 15:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0