Miss Restauranghögskolan


image120

Ojoj. Jag ska visst vara lite av en skönhetsmiss på sittningen på lördag. Jag har köpt klänning, halsband och örhängen, hittade en handväska hemma som passar utmärkt och jag kommer ha svarta klackskor och svarta långa sidenhandskar.. detta plus glitter och lockar i håret. Mina klasskompisar tyckte jag skulle gå omkring med en himla banderoll över bröstet. Det kan de ju försöka med, jag kommer vägra :P  Men shit, det här kommer bli såotroligt roligt! Nu är det bäst att dagarna går überfort. Datornär fortfarande trasig, men jag ska göra mitt bästa med att skriva inlägg ändå, när jag får tillfälle. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: jocke

jasååååå och vart ska denna eminenta sittning äga rum då?=)Låter galet seriöst måste ja säga

2008-03-06 @ 12:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0