Men ser man på..

image129

..vad hade jag på mig för byxor idag, månntro? Kan det ha varit mina Wranglers strl 26? Kan ha varit. Och det var det. Jag blev så less idag när mina andra byxor satt sladdrigt och fult och tänkte, näe, nu provar jag jeansen igen. Och ja de satt helt ok. Lite tajta fortfarande, men som sagt, helt ok. Känns skönt att få det svart på vitt, att jag kommit nånvart.
Idag satt vi som sagt med arbetet och visst kom vi en bit på väg, men det känns ändå tungt. Jag får alltid en oroskänsla i kroppen om att vi inte kommer hinna klart i tid.. men det ska nog lösa sig, det gjorde det förra gången.

Sen så var det träningen då. Skulle vara ett helt nytt pass idag, eller det trodde jag iallafall. Så visade det sig att de bara bytt ut hälften av låtarna, om ens det. Tråkigt. Men det kändes givande idag iallafall och jag kände mig stark i bröstmusklerna för en gångs skull. Och. Jag lyckades motstå att springa intervaller efteråt. Ville så gärna, men mina ben tillsammans med förnuftet sa nej. Vila var det ju! Och nästa vecka blir det påskuppehåll. Blir första gången jag missar minst två träningspass i rad, huga. Men det är bra för mina ben, jag får tänka på det.

Imorron är det äntligen fredag, men jag kan tyvärr inte slappna av riktigt än.. dels ska vi sitta hela dagen med grupparbetet och sen kl 15 har vi litteraturseminarium, till kl 17. På en fredag. Visst måste de ha varit fulla när de gjorde det schemat? Grym sinnesnärvaro lär det bli...öh. Men sen är det iallafall helg. Vad göra? Jag ska fika med en relativt okänd person (yes, in public, ingen fara), men annars ser det ut att bli en lugn helg. På lördag blir det melodifestival och popcorn, ljuvliga tider. Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0