Men näe

Jag måste bara få gnälla lite. Måste det snöa sjuttielva meter snö när det är meningen att det ska bli vår?? Argh! Så fort jag får chansen ska jag bosätta mig i ett varmare klimat, utan tvekan. Tänk att slippa detta elände.
image142
För övrigt så är det ju påsk till helgen. Någon mer än jag som blev helt ställd när den blev så tidigt i år? Ingenting stämmer ju. Ska iallafall hem till Jämtland på torsdag, träffa mina yngre bröder och lite folk från södra Sverige som kommer upp till påsken. Lustigt nog missar jag mina föräldrar helt då de åker ner till Sthlm precis de dagar jag är hemma. Det blir jag som får stå för påskmiddagen och mammsen hade köpt en stor lammstek som jag ska laga till.. eeek. Har aldrig gjort någonting med lamm så det kan bli intressant. Något påskägg har jag iallafall inte fixat, mina bröder lär nog ha godis så det räcker ändå och skulle de inte ha det så har nog mamma ordnat det. Jag tänker inte bidra till svenska folkets överkonsumtion av påskgodis, för vad jag vet kommer det bli något slags rekord i år med. Fast ska väl erkänna att om det finns lite naturgodis till mig så skulle jag inte bli ledsen ;)

Nej, skolan nu, sista rycket nu. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: empa

hej! underbart med lam. mums, de e lätt o göra ngt gott av de. krydda ex med rosmarin. men de viktigaste av allt kör inte lammet för länge. Då smakar de kofta. ett vanligt fel. gott med rosa kött, kram kram

2008-03-18 @ 18:05:54
URL: http://thecrazybeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0