Lugn kväll

Som vanligt blev inte mycket som planerat. För det första kom vi oss aldrig iväg till själva förfesten, utan jag satt först hemma hos min klasskompis N och sen gick vi till en av de andra gruppernas förfest, där jag var till strax efter tio innan jag till slut gav upp och gick hem. Det var trevligt, men jag var verkligen jättetrött. Och det var extra tungt att kliva upp idag, det ska jag erkänna.

Idag är det iallafall sista dagen med caset, idag ska det lämnas in och diskuteras och ältas om vartannat. Ingen träning idag, den tar jag imorron. Så det blir till att plugga och tvätta antagligen, härligt. Nepp, nu ska jag äta en sen frukost. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0