Inspirerad


Jag har hamnat i matbloggar-träsket! Det hela började med att jag skulle leta en bild, och halkade av en slump in på en matblogg. Farligt. Satt och lusläste recepten och inser snart att denna matbloggare har länkar till andra matbloggar. Uhoh. Helt rätt. Nu har jag suttit i över en timme och dreglat över allsköns maträtter, som den ena verkar godare än den andra. Har iallafall sparat en herrans massa bloggar i mina favoriter nu, så har jag tråkigt en dag så vet jag vad jag ska göra. Något som slog mig under allt detta läsande var hur lätt man glömmer bort de allra godaste och enklaste maträtterna. Jag har fastnat i nåt tråk-träsk just nu, men nu ska det bli andra bullar. Snacka om inspiration!

Men nu hörrni, nu ska jag iväg på min söndagspromenad.. nervös är jag, men jag är övertygad om att det kommer gå fint. Om inte annat så får jag ju en skön promenad i solen iallafall, det är aldrig fel. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0