Fredag kväll

Många andra kanske har ett lyckligt leende på läpparna för nu väntar helgen med allt det roliga man längtat efter blablabläää. Jag måste sitta och svettas med instuderingsfrågor om marknadsföring inför omtentan imorron, vilket kommer bli svårt då bittra tårar över den icke avklarade hemtentan kommer blöta ner mina anteckningar. Imorron gör jag ett försök på omtentan och går sen på Iksu och avreagerar mig på ett spinningpass. Resterande ilska och bitterhet kommer jag banka in i degen jag ska slänga ihop under eftermiddagen. Jag lovar att det kommer inte finnas en tillstymmelse till leende på mina läppar under någon av dessa helgaktiviteter.

image161

Det enda, det enda, som gör mig på lite bättre humör ikväll är Tina. Innan Let's dance så avskydde jag verkligen Tina, tålde henne inte. Men nu.. jag är helt förtjust i henne, hon är ju hur skön som helst! Hon är verkligen bara sig själv, ingen annan, och bättre kan det inte bli. Eller jo. Hon är ju galet duktig på att dansa också. Så jag håller tummarna för henne ikväll och kanske det slinker iväg en liten sms-röst också.. you go girl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0