För känsliga killar - läs ej


Nu är det bokat, nästa fredag ska det knipsas. Min katt Diego ska alltså äntligen kastreras.. jo, det är visst nödvändigt, ni vet inte, ni har inte bott med en könsmogen hankatt. Jag kan låna ut honom över en natt om ni inte är övertygade. Det var iallafall fint att jag fick tiden på en fredag, för jag har hört att katten blir ganska utslagen av all bedövning ett långt tag efter.. så jag ska vara hemma med honom hela eftermiddagen och kvällen. Jag tror det kommer gå fint, men jag är ändå lite orolig. Bäst de är snälla med honom.

Med hemtentan går det som väntat - ytterst dåligt. Ska se hur det ser ut sista timmarna innan sängdags nu.. har jag inte kommit nånvart då så är det lika bra jag ger upp och pluggar på omtentan jag har på lördag istället. Men det återstår att se. Wish me luck. Behöver massa massa tur. Massa.

Kommentarer
Postat av: Miilo

Vad otroligt söt Diego är! :)

2008-03-29 @ 15:18:01
URL: http://linneaterese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0