Dryg dag


Vet inte vad det var med mig idag, men jag var tröttare och mer okoncentrerad än vanligt, vilken flumdag. Fick lite gjort till slut i arbetet, men det känns inget vidare när de som jobbade med andra frågan redan är klar med sitt. Det suger faktiskt. Men inte så mycket att göra åt, är man inte produktiv så är man inte. Och angående litteraturseminariet så hade jag alldeles rätt med min föraning om att folk skulle vara sega... våran handledare fick till och med skälla lite på oss för att vi skulle orka engagera oss i den sista frågan, eller ja.. han lovade att vi skulle få sluta 10 minuter tidigare om vi bara var lite mer på hugget, haha. Men det funkade iallafall :)

Middagen blev lite skum idag, fast god (såklart). Hade en avocado i kylen som jag länge klurat på vad jag ska göra med.. så på väg hem köpte jag lösviktssallad, lätt kesella och en grov baguette. Väl hemma delade jag baguetten på hälften, bredde dem med lite kesella, på med avocado, två handfull räkor, massa salladsblad och en dressing gjord på lättyoghurt, lättkesella, hackad soltorkad tomat, sambal oelek, honung, salt och peppar. Ringlade på det och åt kålsallad och gurka till. Jättegott, jätteenkelt och perfekt när jag var så hungrig och inte hade nån lust att stå länge i köket. Tyvärr glömde jag att handla sojamjölk och tuggummi på ica så det blir att traska iväg igen nu...suck. Men sen är det lets dance! Vem håller ni på? Min favorit är lätt Mat-Tina, hon är grym. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0