Bloggar från bussen

Sitter alltså på bussen från Strömsund till Umeå och bloggar. Vilken nörd man blivit. Men ganska skönt att ha nåt att göra när jag nu dessutom har tappat bort min mp3-spelare. Sitter för övrigt just och äter lunch också. Idag blev det en blandning av pastaspiraler, avokado, goudaost-tärningar, grönsallad, tomat, physalis och svarta oliver. Gott!

Kl två är jag framme ungefär, så det är en stund kvar. Får se hur länge mitt batteri håller, jag har väl dödat det för längesen misstänker jag. Förresten verkar det luta åt att jag spenderar sommaren i Jämtland. Funderade över vad jag hade i Umeå att göra i sommar egentligen, när alla jag känner där i princip sticker därifrån.. och sen så är jag ju inte så förtjust i staden heller. Så Jämtland kanske.. vem hade kunnat tro det? Allra minst jag iallafall. Nu ska jag äta klart och surfa vidare. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0