Vuxenleksaker




Jag gillar faktiskt såna, även om tidigare uttalanden om dem påvisat något annat. Vuxenleksaker är väldigt trevligt, speciellt när jag får vara med och leka med dem. Eller i detta fall, leka i den. Igår var sista lediga dan och jag fick äran att åka liten men snabb båt på sjön. Ibland fick båten guppa omkring i vattnet medan vi solade och då det blev för varmt for vi iväg och gjorde några raggar-rundor. Nåt som var intressant att se var att de människor (pojkar i åldersgruppen 18-39 år) som vanligtvis kör runt runt på samhället och spelar dunka-dunka musik har ett liknande system när de kör omkring i sina båtar. Femhundra meter båtkörning, sen står det 3-4 båtar sida vid sida och man diskuterar motordelar och hur full man var förra helgen (och hur full man planerar att bli denna helg). Ni kan ju försöka hävda att jag har fördomar, men det här är verkligen ingen fördom. Detta beteende hör liksom till små hålor som denna.

Vi var iallafall ute på sjön från 14 till 23 ca och det kan hända att en och annan drickbar limpa slank ner. Det var en brunbränd, men outhärdligt trött och lite mosig E-S som klev upp kvart i 6 imorse. Det är underligt hur vissa idéer man har endast är otroligt smarta fram tills man måste ta konsekvenserna av dem. Fast å andra sidan mår jag bra nu och tänker inte göra om samma dumma sak två dagar i rad, så imorron borde jag bara vara outhärdligt trött. Nu ska jag ta och biffa mig lite, mina biceps växer inte av sig själva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0