Mäh

Vilken klen typ jag är. Orkar inte ens jobba 6 dagar i rad utan att bli som en trasdocka. Idag var min styrketräningsdag, men jag var så trött efter middagen att jag somnade.. 2 timmar sömn, ingen styrketräning. Får väl låtsas att jag behövde den extra sömnen. Och för att det ska ge nåt att jag sov ikväll så måste jag nog lägga mig snart igen. En slags reboot antar jag. Jobbar imorgon alltså, sen är jag ledig en hel dag, yeah. Vad ska jag hitta på för crazy då tro? En spännande förmiddag med tvätt och jogging blir det.. eftermiddagen är helt fri. Kommer antagligen sitta och stirra dumt framför mig, för att jag glömt bort vad man gör då man är ledig. Och sen kommer dagen vara över och jag är på jobbet igen. Är det så här det är att vara i arbetslivet? Får man ångra sig? Jag kanske ska se mig om efter en rik typ iallafall, som jag sa att jag skulle när jag var liten (jag har varit liten hela mitt liv, faktiskt).

Nej, det är absolut inte synd om mig, jag har egentligen ingen som helst rätt att klaga, tänkt på de som faktiskt har problem..osv. Det är ju toksvårt och inte särskilt uppskattat att gnälla över sånt här inför folk, så jag gör det i smyg istället, på en blogg. Moget. Nej faktiskt.. jag gnäller inte. Inte egentligen. Jag trivs för det mesta med jobbet, jag har en bra arbetsgrupp, jag tjänar pengar, allt sånt... om jag bara inte var så trött. En enda natt med lite mindre sömn och det leder till detta? Nu vet jag det till nästa gång iallafall. Det är inte värt det. Påminn mig om jag skulle glömma (vilket jag med all säkerhet kommer göra). Nu är det dags för mer sömn. Kul dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0