Inte så farligt

Saker blev väl inte riktigt som jag tänkt mig igår. Väldigt sällan det blir så har jag insett. Hur som helst så skulle jag på 30-års kalas. Tog mig ju dit, men de som var där var dyngfulla hela bunten för de hade festat sen kl 15. Fast efter ett tag drog vi igång lite kubb-spel och då blev det genast lite trevligare. Onödigt att säga vem som vann. Vi. Med 2-1. I kicked ass.
Festen var halvdöd när vi kom dit så vi drog igen efter kanske 1 ½ timme, vidare till en av grabbarnas hus.. det är nu när folk i min ålder börjar ha hus som jag inser att jag inte är någon värsting-ungdom längre. Huga. Iallafall.. där spelades det lasse stefans (eller stavas det med z? såå mkt coolare då ju..) och dracks vodka från en bag-in-box. Nej, jag hade aldrig sett det tidigare..men självklart skulle nån komma på det också.

Hur som helst.. det blev lite att dricka igår, men det tog bra. Jag gav upp redan 10 i 11 och visade än en gång prov på att jag börjar bli en gammal gumma och somnade väl dryga timmen senare. Var lite extra trött imorse och magen har varit arg på mig hela förmiddagen, men inte värre än att jag kan överleva dagen. Ikväll blir det ingen utgång, utan bara jag och en bra film. Jag klarar alltså inte ens två halv-dagars. Kan ingen skriva gumma i pannan på mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0