Det går undan


Swish. Snart är fyra dagar förbi, jag som nyss tyckte det var måndag. Hann knappt tänka "aaah, äntligen ledig" innan dagarna runnit förbi. Har dock ännu denna kväll och imorgon kvar, så får göra det bästa av det. Nu kan man ju undra vad jag gjort de dagar som varit. Kan berätta att i måndags cyklade jag de 3,5 milen till stugan och det hade varit hur enkelt som helst om jag inte hade envisats med att ha en fullpackad ryggsäck med mig. Hade ingen känsel i ryggen när jag kom fram. Kvällen ägnades åt att softa med pappsen. Tisdag fick jag besök som stannade till idag så nu är jag helt plötsligt för mig själv igen. Ikväll ska jag iväg och grilla och mysa och imorgon ska jag släppa loss rejält med en hel eftermiddag av tvättning. Kick ass.

Nu är det dags för grillning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0