Trött i varje liten muskel

image4 Detta är vad jag ägnade eftermiddagen åt, eller ja.. en timme av den. Egentligen gillar jag inte riktigt det här med aerobic-pass, och detta är ju en form av det fast jobbigare. Måste ha konditionsträning och det här är en rätt bra variant, men jag vet inte om det är värt det. Inte det minsta roligt. Och det riktigt osar tant om det, även om det var många yngre där också. Och konstigt nog var jag en av få där som faktiskt var normalviktig!

Annars då. Ikväll är det klassfest, den började för över en halvtimme sen och här sitter jag, fortfarande i svettiga träningskläder. Funderar på om jag verkligen orkar ta mig dit, men jag känner att jag borde. Men vägen till duschen känns väldigt lång just nu. Ugh. All den här träningen börjar suga musten ur mig. Tänker inte ge upp för det, jag ska ner i vikt om det så är det sista jag gör. Mina 26:or ska passa den nionde maj när jag fyller år, så det så! :)

Nä om man kanske skulle ta den där duschen iallafall. Puss o kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0