Trött i armar och ben

Bodypumpen tog hårt på mig idag, eller så tog jag i extra mycket? Hur som helst så har jag svårt att lyfta på armarna och det är en ren plåga att ta sig uppför trappor. Jag hoppas det är bra att vara så slut efter ett sånt pass.. nån som
vet?
image19

Rätt jobbigt blev det nu också när jag satte igång med att tvätta all min tvätt. Bära tung tvättkorg och gå i trappor - ajaj. Men det som inte dödar, härdar. Imorron är det spinning som gäller så jag hoppas att benen är ordentligt utvilade då, annars lär jag inte orka länge.
Nu ska jag sitta här och göra inte så mycket alls i en timme tills det är dags att hämta tvätten. Suck. Jag vill sova.
God natt på er iallafall !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0