Sådärja

image38Ja, det blev en quornmoussaka till slut! Jag är dock bättre på att laga mat än jag är på att ta kort, men ja.. jag har en bild på den iallafall :P Den tog ca 55-60 minuter att göra, inklusive ugn-tid osv, men det var det värt. Nu har jag 5 matlådor med detta och två med kycklingen. Imorron ska jag ge mig på den andra vegetariska rätten, den som jag hade bild på tidigare. Nu har jag fått ett tips om att lägga ut länkar till recepten som jag använder så här kommer det första: Quornmoussaka

Idag har jag faktiskt hunnit med en del. Morronpromenad som vanligt, har städat och tvättat på förmiddan, efter lunch gick jag till Strömpilen i det vackra soliga vädret och handlade på Maxi. De hade inte Onico så när jag kom hem var det i princip bara att vända i dörren och bege mig till Ica här på Ålidhem. Som tur var fick jag låna cykel av en av de jag bor med - jag var grymt trött i benen. Ja, så har jag då lagat min quornmoussaka och ätit en del av den... dags att ta itu med de tråkiga sakerna som jag skjutit framför mig hela dagen. Studierna. Bara att sätta på nån bra musik och köra igång. Hoppas ni andra får en roligare kväll...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej E-S! Så kul att hitta din blogg, och att den också handlar om mat och träning! Även om min träning har fått stryka på foten efter månader av svårdödad förkylning. Aja. Snart är jag på G.. kika gärna in på min blogg!

Kamratliga hälsningar
Jenny

2008-01-27 @ 23:33:27
URL: http://rubusarcticus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0