Så det kan bli


Har ju redan beställt från La Redoute. Nu kunde jag visst inte låta bli - igen. Gjorde ytterligare en beställning igår, bara på rea-varor. Dumma rea.

image20image21image22image23



Detta är vad jag beställt. Den blåa stickade tröjan beställde jag i svart, men det fanns inte som bild. Den gråa omlottröjan är jag väldigt nöjd med, den har små strassdetaljer på ärmar och knytband. En sån tröja från tröjhögen har jag också beställt, fast i grått, en farfarströja. Och så väskan förstås... den var på rea och jag behöver en större väska. Och så är den i silver.. som jag är ganska förtjust i. Dyrt kommer detta att bli, men å andra sidan har jag inte shoppat så mkt kläder den senaste tiden, så jag tycker jag är värd det: :)

Grymt skönt att vara ledig nu på förmiddagen. Ska bara softa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0