Läskigt

image17
Iiik. Jag har inte vägt mig på över ett år. Nu när jag börjat träna för att gå ner i vikt så tog jag före-bilder och tänke ta nya varje månad. Men av någon anledning ger det mig mer ångest än vad jag gissar att en viktkoll skulle göra. Så. Har nu bestämt mig för att väga mig en gång i veckan istället. Riktigt läskigt, när det nu var så längesen! Men jag har åtminstone redan tappat lite i vikt så förhoppningsvis går vågen inte sönder av tyngden..
Skönt iallafall att få det svart på vitt, om jag verkligen går ner i vikt eller inte. Första viktkollen blir imorron :S

Kursintroduktionen var iallafall ok, gillade mysfarbrorn som är våran föreläsare. En sån som vaggar omkring, pratar lugnt och harmoniskt och gillar att berätta historier om det ena och det andra. Sånt som gör att lektionerna inte blir tradiga och långsamma. Så visst verkar det lovande. Dock hade boken inte kommit idag så jag kommer efter direkt, det känns trist =/

Min tröja från la redoute är nu ivägskickad iallafall, så jag kan nog vänta den i veckan (hörde jag änglakören?)
Ska dricka upp mitt kaffe nu och ladda inför bodypumpen i eftermiddag. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0