Långhelg


Jaahadå, vi hann klart både rapport och presentation idag så nu är jag ledig fram till måndag, wohoo! Så otroligt skönt. Tyvärr har det inte gått lika bra för klasskompisarna så frågan är om jag kommer ha nån att leka med i helgen... och vad är helgplanerna? Jag måste verkligen få ta igen mig lite, inte känna nån stress eller så. Tänkte göra något som jag verkligen älskar... laga mat och baka! Måste ju fixa storkok då matlådorna börjar sina, men även en lite lyxigare grej till på lördag och det är semlor :P Har faktiskt haft det som plan i nästan en månad, att baka semlor just till på lördag, så nu ska jag se till att det blir så också. Har kämpat på riktigt bra med träning och hälsosam kost i övrigt så jag tycker jag är värd det. Visst har jag rätt? ;)

image51  image52 image53

Den till vänster är den jag ska baka, kommer bli en mer nötig smak och jag hoppas på att den blir supergod! Första gången jag kommer baka semlor faktiskt, så håll tummarna.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det promenad med en kompis. Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0