Grrrr


Idag var mitt humör inte att leka med. Kom hem från skolan kl 15, träningen var kl 16 så jag skyndade mig att äta mellanmål (en hackad banan, ½ dl minikeso, 4 naturella cashewnötter, 1 torkad dadel, kanel, ingefära) och så stressa iväg på träningen. Var redan där lite irriterad, hatar verkligen att stressa. Kom till Iksu 7 minuter innan passet börjar och ja, gissa då! Alla bokningsapparater utom en var trasig så givetvis var det lång kö. När jag till slut fått min lapp så fick jag stressa stressa stressa med att byta om och springa iväg till träningshallen. Hann precis fixa bräda, stång och vikter innan allt satte igång. SUCK!

image41

Sånt där sitter i, dåligt humör alltså.. så nu kommer jag sitta här och muttra hela kvällen.. jaja. Till middagen, som jag som tur är har förberett, blir det omega 3-macka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0