Brrrr


Det var riktigt kallt ute idag! Mina stackars tummar började göra ont redan innan jag ens hunnit halvvägs och när jag till slut kom innanför dörren igen så bultade det i händerna av temperaturchocken, gjorde nästan ont. Försökte kolla temperaturen på nätet som vanligt men just idag fungerade den inte? Kanske fick mätaren en chock av den plötsliga kylan och la av. Eller så är det nåt helt annat fel.

image37

Idag då. Har tyvärr inte fått nåt plugg gjort så långt, men det får bli nu i eftermiddag. Ska leka i tvättstugan mellan 10 och 13. Idag ska jag dessutom göra storkok, fast jag orkar nog bara ett. Blir en quornmoussaka för 6 personer. Det är dock inte den på bilden, för det fanns ingen till det recept jag kommer gå efter.. så den där lasagnesåsen som brukar vara på är bara att glömma. Kommer riva över lite mumsig parmesan, men det är allt :)
Nå, dags att ta tag i dagen och hoppa in i duschen. Vi hörs!
 

Kommentarer
Postat av: jocke

seriöst du borde göra ett post med goda, rekomenerade och testade recept av E-S. Å så kan du sätta internet länkar på recepten så du kan sprida dina kunskaper... ja behöver nämligen inspiration.. haha!

2008-01-27 @ 12:02:37
Postat av: FJ

Först nu fattade jag att det här är din blogg E-S.. snabb jag är. ;)
Jag håller med tidigare kommentar, länkar till recept hade varit riktigt nice.
Hoppas allt är bra och tack för senast.

2008-01-27 @ 17:26:10
URL: http://www.myspace.com/audiorvlt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0