Att tänka är jobbigt

image47Usch. Idag satt vi inte ens lika länge som tidigare dagar, men man blir så mosig i huvudet av att tänka fram briljanta lösningar så det finns ingen energi kvar att tänka på annat. Till exempel glömde jag för femtifjärde gången att köpa kattmat så min kisse hade fått gå hungrig ytterligare några timmar om inte den andra kattägaren i lägenheten varit så snäll och lånat ut en skopa mat. Tänkte dessutom att jag skulle gå på Iksu och springa, vilket är det roligaste jag vet. Men så besviken jag blev, när jag upptäckte att de renoverade just den salen och hade tagit bort alla löpband. Blä. Den här dagen som började så bra.

Men jaja. Allt kan inte alltid gå som planerat. Kvällen vet jag inte riktigt vad det blir av.. tanken var att jag skulle få håret färgat, men jag misstänker att damen som skulle hjälpa mig är upptagen med samma arbete som jag jobbar med, så jag får nog vänta till helgen åtminstone. Jag överlever nog. Tror iallafall det är dags att gå på Ica och handla kattmat så har jag det understökat. Jag har upptäckt att datorn har en märklig dragningskraft.. eller så är det bara så att jag är väldigt lat. Det överlämnar jag till er att spekulera i. Jag vet ju redan vilket. Och du Jocke :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0